Tuesday, January 24, 2012

Dapat Duit Dengan Survey


Alhamdulillah, dapat juga akhirnya walaupun  lambat. Baru-baru ni aku dapat cek hasil dari menyertai program survey di Internet. Ingatkan program spam, rupa-rupanya memang betul dapat duit. Walaupun agak lambat tetapi survey yang aku sertai ini memang boleh buat duit. Namun begitu kita juga perlu berhati-hati apabila ingin menyertai sesuatu program yang menawarkan duit di internet ini. Maklumlah sekarang ini pelbagai program yang menawarkan wang segera untuk cepat kaya. Akhirnya terbukti program itu spam. Jadi berhati-hati dan buat sedikit pencarian di internet untuk memastikan program itu betul atau tidak.

Untuk program survey yang aku sertai ini memang betul dapat duit. Survey akan dihantar melalui email dan antara survey yang dihantar adalah berkaitan dengan barangan elektornik, perubatan, perumahan dan makanan. Setiap survey yang kita jawab akan diberi point untuk dikumpulkan sehingga mencapai 1000 mata , barulah dapat ditukar kepada duit, 1000 mata bersamaan USD50. Cek akan dihantar kepada kita setelah ditukar kepada RM. Sesiapa yang ingin menyertai program ini bolehlah hantar email kepada saya.

30 comments:

  1. saya tertarik dengan program buat duit dengan survey, boleh ka awak bagitahu macam mana caranya?...ini email saya anthon_estrada@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah hantar email kepada saudara , sila klik url yang diberikan. Saudara kena jawab dulu profile survey yang diberi untuk membolehkan saudara menerima survey lain. Setiap kali anda menjawab survey walaupun tidak penuh , saudara akan mendapat 5 point. Kalau survey tersebut dijawab dengan penuh maka saudara akan dapat penuh point yang ditawarkan. selamat mencuba.

      Delete
    2. email saya ya, sis_deelar@yahoo.com

      Delete
  2. Email kan saya bro mcm mna??
    emel sy : fairytail2461842@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. email saudara telah didaftarkan dalam pengkalan data program survey tersebut. sila bagi email lain.

      Delete
  3. tolong emelkan pada sy afiqcute23@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah hantar email kepada saudara , sila klik url yang diberikan. Saudara kena jawab dulu profile survey yang diberi untuk membolehkan saudara menerima survey lain. Setiap kali anda menjawab survey walaupun tidak penuh , saudara akan mendapat 5 point. Kalau survey tersebut dijawab dengan penuh maka saudara akan dapat penuh point yang ditawarkan. selamat mencuba.

      Delete
  4. tolong emelkan kepada saya coretan_girl93@yahoo.com. tq

    ReplyDelete
  5. nak jugk... haziyatulnajihah@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Salam saya berminat email addienz@gmail.com

    ReplyDelete
  7. aiemsuccess.0000@gmail.com dah bagitahu ye...

    ReplyDelete
  8. Salam saya ingin menjawab survey seperti yg saudara sebutkan email : meesca90@gmail.com

    ReplyDelete
  9. email saya k,eelyzs@gmail..com

    ReplyDelete
  10. Assalam, Saya nk join jugak, ini email saye zirulpoyo40@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. saya berminat.. :)

    m.shawal_mohamad@hotmail.co.uk

    ReplyDelete
  12. sye brminat , ni email sye : heartofgem93@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. best la bro... gua pun nak join la camgini....lu tlg emailkan dekat gua bro...botaqz69@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. bereh bro .. gua dah hantar dah email tu, jgn lupa tindakan seterusnya.

      Delete
  14. nk try juga..ni email sy: dyeracostulata@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. nk jugaax...azihannazren@gmail.com...

    ReplyDelete
  16. sya juga berminat.. bole send pd sya esrajean21@gmail.com

    ReplyDelete
  17. saya berminat nk cari duit ckit,dan perlukan bntuan admin,
    pesalive@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. email saya first_june87@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  19. emel saya nisamni08@yahoo.com

    ReplyDelete
  20. Hai,

    Maaf jika e-mel ini mengganggu. Saya sekadar ingin berkongsi peluang baru ini.

    Hanya melalui E-MEL sahaja boleh dapat DUIT.
    Sungguh mudah, sila klik link ini http://www.emailduit.com/?a=25856

    Terima kasih.

    Ikhlas;

    ReplyDelete
  21. Salam..saya sgt berminat. Boleh email saya? harmizaharun@gmail.com

    ReplyDelete